6.30 – 8.30 |
zabawy swobodne, zabawy zorganizowane i integracyjne, przygotowanie do śniadania |
8.30 – 9.00 |
śniadanie-pomoc przy spożywaniu posiłku, nauka samodzielnego i estetycznego jedzenia |
9.00 – 9.20 |
czynności higieniczne i pielęgnacyjne |
9.20 – 10.10 |
gry i zabawy zorganizowane przez nauczyciela, zabawy muzyczne w języku angielskim. Zabawy na świeżym powietrzu. |
10.00 – 10.15 |
czynności higieniczne i pielęgnacyjne, przygotowanie do obiadu |
10.15 – 10.45 |
obiad I danie (zupa) -pomoc przy spożywaniu posiłku, nabywanie umiejętności samodzielnego jedzenia |
10.45-11.00 |
czynności pielęgnacyjne, przygotowanie do leżakowania |
11.00 – 13.00 |
odpoczynek, drzemka, słuchanie muzyki relaksacyjnej |
13.00 – 13.15 |
czynności pielęgnacyjne, przygotowanie do obiadu |
13.15 – 13.45 |
obiad II danie, pomoc w nabywaniu umiejętności samodzielnego jedzenia |
13.45 – 14.45 |
wspólne zabawy w grupie: zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, ruchowe, tematyczne. |
14.45 – 15.00 |
czynności higieniczne, przygotowanie do posiłku |
15.00 – 15.30 |
podwieczorek, nabywanie umiejętności samodzielnego jedzenia |
15.30 – 18.00 |
zabawy swobodne według zainteresowań dzieci, nauka zabawy w grupie, oczekiwanie na rodziców (17.00 -17.15 – przekąska:owoce, biszkopty, chrupki kukurydziane) |